Pristatymas

PREKIŲ PRISTATYMAS:

1.  užsakymai, kurių suma didesnė nei  30EUR, yra pristatomi NEMOKAMAI;

2.  užsakymai, kurių suma mažesnė nei 30EUR, yra pristatomi už papildomą mokestį .

2.1 Per Omniva paštomatus papildomai 2.5 EUR

2.2 Per DPD kurjerį papildomai 5 EUR


Užsakytų prekių atsiėmimas OMNIVA paštomate:

1.  Pasirinkite siuntos tašką, kuriame norėsite atsiimti prekę.

2. Atlikite mokėjimą.

3. Apie Jūsų siuntos būklę informuosime Jus el. paštu.

4. Prekes iš OMNIVA terminalo galite atsiimti per 7 dienas.

5. Apie siuntos atvykimą į terminalą būsite informuoti SMS žinute, kurioje bus nurodytas siuntos atsiėmimo kodas.


Užsakytų prekių atsiėmimas per DPD kurjerius:

1. Pasirinkus pristatymą DPD kurjerio sistema, kurjeris susisieks su Jumis asmeniškai ir susitars dėl siuntos pristatymo.


Bendrosios nuostatos:

1.    Pardavėjas įsipareigoja įvykdyti Pirkėjo pateiktą užsakymą ir išsiųsti prekes Pirkėjui per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo momento. Užsakymai, gauti darbo dieną iki 12 val. bus paruošti ir perduoti kurjeriui tą pačią dieną. Užsakymai, gauti po 12 val. bus paruošti ir perduoti kurjeriui sekančią darbo dieną.


2.    Taisyklių 1 punkte numatyti terminai nėra taikomi tais atvejais, kai Pirkėjas yra informuojamas apie reikiamų prekių trūkumą Pardavėjo sandėlyje, tačiau užsakymo metu sutinka su kitokiais pristatymo terminais. 


3.    Pirkėjas patvirtina jog supranta, kad esant nenumatytoms, nuo Pardavėjo nepriklausančioms aplinkybėms, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo Taisyklių 1 punkte nurodytų prekių pristatymų terminų arba Pirkėjo ir Pardavėjo sutarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytoms aplinkybėms, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.


4.    Tais atvejais, kai Pardavėjas gali nustatytu terminu išsiųsti tik dalį, o ne visas Pirkėjo užsakytas prekes, Pardavėjas su Pirkėjo sutikimu gali turimas prekes išsiųsti nustatytu terminu, o likusias prekes išsiųsti vėlesne siunta. Vėlesnės siuntos pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas.


5.    Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure, kaip jas nustato Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas ir kiti taikytini teisės aktai, aplinkybių.


6.    Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama ir perdavimo faktas fiksuojamas pagal vežėjo nustatytą tvarką.


SVARBU:

1.   Atkreipkite dėmesį, kad pasirinkus mokėjimą pavedimu, Jūsų užsakytos prekės bus išsiųstos tik po pinigų gavimo į mūsų sąskaitą.

2.   Jeigu nurodysite klaidingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis pristatymo terminas. Pasikeitus duomenims, prašome mus informuoti el. paštu info@evet.lt.

3.   Dėl nenumatytų aplinkybių kaip, pavyzdžiui, padidėjęs siuntų kiekis šventiniu laikotarpiu, ar dėl logistikos klaidos, pristatymas gali vėluoti ir atvykti vėliau nei per nurodytą terminą.

4.   Priimdami siuntą pas kurjerį būtinai patikrinkite jos būklę. Jeigu pastebėjote pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti ir ją grąžinti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.

5.   Gavę siuntą Omniva paštomate įvertinkite siuntą, ar nėra pažeidimų. Jeigu pastebėjote pažeidimą, turite teisę siuntą grąžinti. Instrukcija kaip grąžinti siuntą per paštomatą:

•    Palietę ekraną, pasirinkite kalbą, po to meniu pasirinkite funkciją „Grąžinti siuntą“.  

•    Ekrane įveskite SMS pranešime arba elektroniniame laiške gautą grąžinimo kodą.

•    Užklijuokite siuntos lipduką ant pakuotės. Siuntos lipduką rasite skyriuje po mokėjimo terminalu.

•    Įdėkite pakuotę į atsidariusį skyrių, uždarykite dureles ir spustelėję ekrane atsiradusį „Patvirtinti“ mygtuką, patvirtinkite pakuotės perdavimą.