„Neįtikėtinai didžiuojamės šiuo apdovanojimu, nes jį skiria ne tik komisija“, – džiaugiasi įmonės vadovaujantys partneriai Malte Hübersas ir Alexanderis Gerardsas. Galutinis sprendimas dėl prekių ženklo buvo priimtas moksliškai įvertinus daugybę internetinių šaltinių, įskaitant tinklapius, socialinės žiniasklaidos kanalus, taip pat naujienų svetaines, tinklaraščius ir pranešimus spaudai. „Smagu matyti, kad klientai mumis pasitiki, o „Dr.Clauder‘s“ prekių ženklas įkūnija vertybes, dėl kurių kasdien atiduodame viską“, – sakė įmonės atstovai.
Tyrimą Vokietijos Vadybos ir ekonomikos tyrimų instituto (Institut für Management- und Wirtschaftsforschung) užsakymu atliko „Focus Money“ bendrovė.
„Dr.Clauder‘s“ užsiima natūralaus gyvūnų pašaro, sveikatinimo priemonių gamyba daugiau nei 60 metų. Šeimos įkurta įmonė Vokietijoje atsakingai gamina plataus asortimento ėdalą, aliejus, papildus šunims ir katėms.